- Teacher: ლელა გაფრინდაშვილი
- Teacher: ელენე ხუციშვილი
- Teacher: Natia Partskhaladze
- Teacher: სალომე ჭიჭინაძე
- Teacher: Tamar Makharadze
- Teacher: maia zghenti
- Teacher: თეა ხუნდაძე
- Teacher: maia zghenti
- Teacher: ნინო ტაბიძე
- Teacher: თეა ხუნდაძე
კურსი სწავლობს ბილოგოირ, ფსიქოლოგიურ და სოიცალურ ფაქტორებს, რომლებიც გავლენას ახდენს ადამიანის განვითარებასა და ქცევაზე
- Teacher: Tamar Makharadze
- Teacher: maia zghenti
- Teacher: თეა ხუნდაძე
კურსის მიზანია გააცნოს სტუდენტებს ფსიქიკური ჯანმრთელობის პოლიტიკის საერთაშორისო და ადგილობრივი მიმართულებები. ძირითადი ფოკუსი გაკეთდება შემდეგ საკითხებზე:
- 1. რა არის ფსიქიკური ჯანმრთელობა და ფსიქიკური აშლილობა - განხილული იქნება ფსიქიკური ჯანმრთელობის პოლიტიკის ძირითადი მიმართულებები - საერთაშორისო და ადგილობრივი გამოცდილება; დიაგნოსტირების ინსტრუმენტები - მათი დადებითი და უარყოფითი მხარეები, ფსიქიკური ჯანმრთელობის სფეროში მოქმედი პროფესიონალები.
- 2. გავრცელებული ფსიქიკური აშლილობები - მათი პრევენციის, მკურნალობისა და რეაბილიტაციის პროცესის თავისებურებები
- 3. გონებრივი განვითარების ჩამორჩენა - გამომწვევი მიზეზები და თავისებურებები; გონებრივი განვითარების შეფერხების მქონე ადამიანების საზოგადოებაში ინტეგრაციის ხელშემწყობი სოციალური პოლიტიკა
ბავშვთა და მოზარდთა აგრესია და დელინკვენტობა ფსიქიკური ჯანმრთელობის პერსპექტივიდან - გაანალიზებულია გამომწვევი მიზეზები და პრევენციის სანიმუშო პროგრამები
- Teacher: Tamar Makharadze
- Teacher: maia zghenti
- Teacher: თეა ხუნდაძე
- Teacher: გიორგი წოწკოლაური
- Non-editing teacher: გიორგი წოწკოლაური
- Teacher: გიორგი წოწკოლაური
- Teacher: გურანდა თეთრაძე
- Teacher: სალომე ნამიჭეიშვილი
- Teacher: Irma Beberashvili
- Teacher: სალომე ნამიჭეიშვილი
- Teacher: maia zghenti
- Teacher: სალომე ნამიჭეიშვილი
- Teacher: თინათინ ცერცვაძე