კვირეული მონახაზი
-
პირველი ლექცია ეთმობა საკითხის ზოგად მიმოხილვას.ბოლო ორი ლექცია ეთმობა სტუდენტის მიერ არჩეული მხატვრულ-ლიტერატურული ტექსტის ანალიზის გაცნობას და შესწორებას. ბოლო ლექცია ლექტორი საბოლოოდ შესწორებულ ვარიანტს უგზავნის სტუდენტს. ლექტორის და სტუდედნტის გასუბრება, ელექტრონული მიმოწერის გარდა, ჩატშია შესაძლებელი. დანიშნულია წინასწარი დრო.
-
პარატექსტი და მისი მნიშვნელობა.
-
ინკიპიტის განსაზღვრება და მისი როლი ნარატოლოგიააში
-
კვლევისას, ფოკალიზაციის ნარატოლოგიური კატეგორია ხშირად მოიაზრება როგორც თვალთახედვა, თუმცა მკვლევარებს მასზე განსხვავებული მოსაზრებები გააჩნიათ და სხავდასხვა ტერმინითაც სარგებლობენ: თუ ბახტინისთვის ნარატიული ტექსტის უმნიშვნელოვანეს ანალიტიკურ კატეგორიად მოიაზრება ხმა, რაც მისი პოლიფონუირი და მონოფონური რომანების ძირითად განმასხვავებელ კატეგორიას წარმოადგენს, პ. რიკორი ამ ტერმინის თვალთახედვით ჩანაცვლების მომხრეა. ჟ. ჯენეტი კი, რომლისთვისაც ძირითადი სწორედ ხედვის კუთხეა, ამ მოვლენას ფოკალიზაციას უწოდებს.
-
ნარატიული დროის პრობლემა მხატვრულ-ლიტერატურულ ტექსტში.
თხრობის მომენტის, სიჩქარის, სიხშირის და მოვლენათა თანმიმდევრობის როლი ლიტერატურულ ტექსტის სტრუქტურაში. -
პერსონაჟის ანალიზის სემიოლოგიური მოდელი
-
პერსონაჟის ანალიზის სემიო-პრაგმატული მოდელი. ირონია მხატვრულ ნაწარმოებში
-
რეფერატების განხილვა
-
მხატვრულ-ლიტერატურული ტექსტის სემანტიკური და პრაგმატული დონეები.
ტრანსტექტუალობის ტიპოლოგიზაცია. -
ირონია.
მხატვრული ტექსტის ნარატიული პერსპექტივები(Les récits emboîtés; la métalepse; la mise en abyme
-
ლიტერატურული და ექსტრალიტერატურული ფაქტორები მხატვრულ ტექსტში
-
შემაჯამებელი ლექცია
პრეზენტაცია (რეფერატის წარდგენა ვიზუალური მასალითურთ)
(სემესტრის დასაწყისში არჩეული თანამედროვე ავტორის რომანის ნარატოლოგიური ანალიზი - 2 საათი)