სტატიის შეფასების კრიტერიუმები:
წარმოდგენილი სტატია სრულად პასუხობს კურსის საკითხებს, , დავალება წარმოდგენილია სილაბუსით განსაზღვრულ დროს, სტუდენტი სტატიიდან ან ინფორმაციიდან სწორად გამოყოფს განსახილველ საკითხებს, კლასში დისკუსია მიმდინარეობს გამართულად, პრეზენტაცია და ჯგუფის მართვა არის ეფექტური - 10 ქულა;
- წარმოდგენილი სტატია სრულად პასუხობს კურსის საკითხებს, , დავალება წარმოდგენილია სილაბუსით განსაზღვრულ დროს, სტუდენტი სტატიიდან ან ინფორმაციიდან მეტ-ნაკლებად სწორად გამოყოფს განსახილველ საკითხებს, კლასში დისკუსია მიმდინარეობს ოდნავი ხარვეზებით, პრეზენტაცია და ჯგუფის მართვა საჭიროებს დახვეწას- 5-9 ქულა;
- წარმოდგენილი სტატია სრულად ვერ პასუხობს კურსის საკითხებს, , დავალება წარმოდგენილია სილაბუსით განსაზღვრულ დროს, სტუდენტი სტატიიდან ან ინფორმაციიდან სწორად ვერ გამოყოფს განსახილველ საკითხებს, კლასში დისკუსია მიმდინარეობს ხარვეზებით, პრეზენტაცია და ჯგუფის მართვა არაეფექტური და ქაოსურია - 1-4 ქულა;
- სტატია არ არის წარმოდგენილი - 0 ქულა.