Цель курса - дать студентам необходимые знания для деятельности в академической сфере, овладение лингвистическими и герменевтическими компетенциями , историческими знаниями и теоретическими инструментарием, необходимыми для аналитического чтения и использования в собственной исследовательской работе научных текстов, принадлежащих к различным континентально-европейским традициям. Обучить студента сущности критического мышления, мышления, терминам, понятиям , категориям, основным элементам, а также научить хорошо разбираться в критической ситуации и, соответственно, ориентироваться в ней.

სასწავლო კურსის მიზნები: კომპიუტერული და მათემატიკური ლინგვისტიკის თეორიული საფუძვლების გაცნობა; ინფორმატიკისა და მოდელირების ზოგადი პრინციპების ათვისება და კომპიუტერიზაციის კონკრეტული ამოცანების გადასაწყვეტი ალგორითმების შემუშავების ძირითადი პრინციპები.

კომპიუტერული ლინგვისტიკა ეფუძნება მათემატიკური ლინგვისტიკის თეორიულ საფუძვლებს და გულისხმობს: ბუნებრივი ენის მოდელირებას, ენობრივი მონაცემების კომპიუტერულ დამუშავებას, სხვადასხვა სახის ენობრივი კომპიუტერული ბაზების შექმნას და სხვ. ენათმეცნიერების, ინფორმატიკისა და მათემატიკური ლოგიკის კვეთაზე წარმოქმნილი ეს დისციპლინა ერთ-ერთი წინაპირობაა კომპიუტერული ტექნოლოგიების განვითარებისა და ხელოვნური ინტელექტის შექმნის საქმეში. კურსის მიზანია, კომპიუტერული ლინგვისტიკის პრობლემატიკის თეორიული გააზრება; ბუნებრივი ენის პროცესების ალგორითმული დამუშავებისა და მოდელირების არსებითი პრინციპების გააზრება; კომპიუტერული ამოცანების პრაქტიკული გადაწყვეტისათვის აუცილებელი თეორიული საფუძვლების გაცნობა და სათანადო უნარ-ჩვევების გამომუშავება.

კუსრის მიზანია გააცნოს სტუდენტებს შედარებითი ლიტერატურათმცოდნეობის ძირითადი პრინციპები, მხატვრულ-ლიტერატურული აზროვნების განვითარების უმთავრეს ეტაპთა ანალიზი დასავლურ-აღმოსავლური კულტურული ეპოქების კონტექსტში. კომპარატივისტული მიმართების დადგენა ისტორიულ და კულტურულ მენტალობასთან, ლიტერატურის ნაციონალურ და მსოფლიო გაგებასთან. კულტურათაშორისი დიალოგის ძირითადი ასპექტების გააზრება.

კურსის ფარგლებში სტუდენტები შეისწავლიან შემდეგ საკითხებს:  აკადემიური სტილი და მისი ფუნქცია, ციტირებისა და ნაშრომის გაფორმების სტილები ( APA,  ჩიკაგო …), აკადემიური ნაშრომის გაფორმების ზოგადი/ ფორმალური მახასიათებლები (APA, ჩიკაგო), თაფვურცელის გაფორმება, წყაროების მითითების ბაზისური ფორმატი, ტექსტის შიდა დამოწმება (APA, ჩიკაგო), ტექსტის გარე დამოწმება.

კურსის მიზანია ანტიუტოპიური ჟანრის განვითარების უკეთ წარმოჩენა მეოცე საუკუნის ინგლისურენოვან ლიტერატურაში. მასში აღწერილის მომავლისეულ, მეცნიერულ-ფანტასტიკურ მოვლენები. გარდა ამისა კურსი მოიცავს მეოცე საუკუნის ინგლისურენოვანი მწერლების მიერ შექმნილ სხვადასხვა ნაწარმოებებს. როგორებიცაა უილიამ გოლდინგის- ბუზთა ბატონის, ჯორჯ ორეულის 1984-ის, ენტონი ბერჯესის მექანიკური ფორთოხლის, და ოლდოს ჰაქსლის - საოცარი ახალი სამყაროს ანალიზს. 

 კურსი განკუთვნილია უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტთათვის, მასწავლებელთათთვის, ფილოლოგებისათვის, ჟურნალისტებისა და საკითხით დაინტერესებულ პირთათვის. კურსის თითოეულ თავს ერთვის ცოდნის შესამოწმებელი კითხვები, სავარჯიშოები და ტესტები.

კურსის ფარგლებში სტუდენტი გაეცნობა საფრანგეთის ისტორიის ერთ-ერთ უმნიშვნელოვანეს პერიოდს, რომლის დროსაც საფრანგეთი იქცა იმ პერიოდის ზესახელმწიფოდ. კურსის ძირითად ნაწილებს წარმოადგენს:

*ანრი IV-ის საფრანგეთი;

*ლუი XIII-ის მეფობა და კარდინალ რიშელიეს მოღვაწეობა;

*კარდინალ მაზარინის საშინაო და საგარეო პოლიტიკა;

*ლუი XIV-ის საფრანგეთი.

სასწავლო კურსის მიზანია, გააცნოს სტუდენტებს გერმანულენოვანი პერიოდული მასალა, რომელიც ეძღვნება რუსეთ-კავკასიის ურთიერთობების აღწერას, ანალიზსა და შეფასებას. კურსი მოიცავს როგორც თეორიულ, ისე პრაქტიკულ სამუშაოებს. პერიოდული მასალა წარმოდგენილი იქნება ქართულ ენაზე, რათა სტუდენტებს არ შეექმნათ ენობრივი ბარიერი მუშაობის პროცესში. აღნიშნული პერიოდული მასალის ანალიზი მოხდება სტუდენტების მიერ შესაბამის პრაქტიკულ ჯგუფებში, რის შედეგადაც წარმოვადგენთ ერთობლივი ძალებით თითოეული განხილული წყაროს ჩვენეულ ინტერპრეტაცია-შეფასებას. სასწავლო კურსი მიზნად ისახავს, დახვეწოს სტუდენტების წყაროთმცოდნეობითი კვლევის და ჯგუფში მუშაობის უნარები.