- Teacher: shalva giuashvili
- Teacher: merabi kiladze
- Teacher: გია ლურსმანაშვილი
- Teacher: Marina Kikvidze
- Teacher: Irina Jashi
- Teacher: Lika Svanadze
- Teacher: თინათინ სუპატაშვილი
- Teacher: ნინო შარაშიძე
პედიატრიაში ლექცია -13.04.2020 11.00 სთ; ლექტორი პროფ. რუსუდან ქარსელაძე (Zoom ID 695-146-215)
სემინარი/პრაქტიკული მეცადინეობა (https://e-learning.tsu.ge/enrol/index.php?id=2662 )
"დ" ჯგუფი - პროფესორი რუსუდან ქარსელაძე, მობ. 595385544;
"ე" ჯგუფი - ასოც. პროფ. ქეთევან ბარაბაძე, მობ. 593282420;
"ვ" ჯგუფი - პედაგოგი, ასოცირებული პროფესორი ლია ჟორჟოლიანი; მობ. 599974730
პედიატრიის კურსის მიზანია სტუდენტებს შეასწავლოს და გამოუმუშავოს პრაქტიკული და თეორიული ჩვევები და უნარები
1 ბავშვის ორგანიზმის განვითარების კანონზომიერებების მნიშვნელობა-ანატომო-ფიზიოლოგიური თავისებურებები ასაკობრივ ჭრილში
2. ბავშვთა დაავადებების მიზეზები, დიაგნოსტიკის მეთოდები, მკურნალობისა და პროფილაქტი-კის პრინციპები.
3. თეორიული და პრაქტიკული კომპონენტების ინტეგრაცია; “მტკიცებითი მედიცინის Evidence Based Medicine” ინფორმაციულიტექნოლოგიისსწავლება-პედიატრიული ასპექტები
- ავადმყოფი ბავშვის გამოკვლევის მეთოდები, მისი თავისებურებები მუცლადყოფნის პერიოდიდან მაზარდობამდე: ანამნეზის შეკრების მეთოდოლოგია, დედის ანამნეზის შეკრების თავისებურება, ფიზიკალური მონაცემების კვლევის მეთოდების (ინსპექცია, პალპაცია, აუსკულტაცია, პერკუსია) ჩატარების ტექნიკა და მნიშვნელობა.
- ინსტრუმენტურ-ლაბორატორიულიმეთოდებისმნიშვნელობა, მათისაჭიროებისგანსაზღვრადამიღებულიშედეგებისინტერპრეტაცია
- დაავადების სიმპტომების და კლინიკური ნიშნების განვითარების დიაგნოსტიკური მნიშვნელობა
- განახორციელონ ანამნეზის დეტალური შეკრება, ჩაატარონ პაციენტის გასინჯვა
- დაამყარონ პაციენტთან, მის მშობლებთან და ოჯახის წევრებთან ეფექტური კომუნიკაცია.
მიიღონ პაციენტის გასინჯვაზე, გამოკვლევასა და მკურნალობაზე ინფორმაციული თანხმობა
- Teacher: ალექსანდრე ლაბარტყავა
- Teacher: ლარისა მელია
- Teacher: რევაზ სულუხია