- მალხაზ მაცაბერიძე: თამარ ქარაია
- ნანი მაჭარაშვილი: თამარ ქარაია
- მასწავლებელი: ეკა დარბაიძე: Eka Darbaidze
Some of the key questions we will ask pertain to whether the Russians and Americans appear to be adopting new definitions of what constitutes their "national interest" and the extent to which domestic factors are having a significant influence on the formulation of foreign policy. Special significance is attached to energy as an area of conflict between the US and Russia.
These foci not only demand knowledge of the history of Russian (and Soviet) and American foreign policy, they also necessitate a reliance on current literature. We, therefore, will be reading the latest published analyses on the topics.
The objectives of the course are four: (1) to acquire an appreciation of the historical forces that continue to influence Russian-American relations; (2) to understand the changing nature of the relationship since 1991; (3) to view the domestic factors which play on foreign policy formulation; (4) to understand how Russian and American perceptions affect foreign policy; and (5) to analyze the impact of Russian-American relations on Europe, Central Asia, and Georgia.
The class will be taught as a seminar, meeting once per week for the first ten or so weeks with focused discussions on particular readings. We will then adjourn the class, meeting individually for consultations about your papers. Finally, we will reconvene for final class sessions, where the papers will be presented.
- მაია წურწუმია: Maya Tsurtsumia
კურსის შესწავლა მნიშვნელოვანია იმ სტუდენტებისათვის, რომლებმაც სოციალური მეცნიერებები თავიანთ მომავალ სპეციალობად აირჩიეს. იგი მიზნად ისახავს, ბაკალავრიატის სტუდენტებს გააცნოს სოციალური კვლევის არსი და მისცეს მათ ცოდნა მეთოდოლოგიური სტრატეგიებისა და მეთოდიკის, ტექნიკისა და პროცედურების, ემპირიული კვლევის რაოდენობრივი და თვისებრივი მეთოდების შესახებ. კურსის ამოცანაა, კვლევის მეთოდების თეორიულ გააზრებასთან ერთად, სტუდენტებს ჩამოუყალიბოს ემპირიული კვლევითი მიდგომისათვის საჭირო ხედვა, რაც შექმნის საფუძველს ამ მიმართულებით ცოდნის შემდგომი გაღრმავებისა და პრაქტიკული კვლევების ჩასატარებლად.
- Teacher: თამარ ქარაია
სამოქალაქო განათლების საუნივერსიტეტო კურსი ბაკალავრიატის სტუდენტებისათვის.
კურსის მიზანიასტუდენტებმა გამოიმუშავონ სააზროვნო უნარები, საბაზისო სამოქალაქო ჩვევები და განწყობა-დამოკიდებულებები, რაც ხელს შეუწყობს მათ ინფორმირებულ და პასუხისმგებლობით აღჭურვილ მოქალაქეებად ჩამოყალიბებას.
აღნიშნული მიზნის მისაღწევად, კურსი ორიენტირებულია როგორც თეორიული ცოდნის გაღრმავებაზე, ისე მის პრაქტიკაში რეალიზებაზე
- Teacher: თამარ ქარაია
კურსი შედგენილია საჯარო ადმინისტრირებისა და საჯარო პოლიტიკის მაგისტრატურის სტუდენტებისათვის. მისი მიზანია თქვენთვის საჯარო პოლიტიკისა და პროგრამის შეფასების ცნებებისა და მეთოდების გაცნობა. პოლიტიკის ანალიტიკოსებისათვის, ისევე როგორც ანალიზზე დაფუძნებული გადაწყვეტილების მიმღებთათვის, აუცილებელია საკვლევი საკითხების ჩამოყალიბების, შესაბამისი მეთოდებისა და მონაცემების შერჩევის, პოლიტიკის გავლენის შეფასებისა და შეფასებითი მოხსენების მნიშვნელობის ცოდნა.
კურსი გაგაცნობთ კვლევის რამდენიმე მეთოდსა და მიდგომას, რომელიც გამოიყენება საჯარო პოლიტიკისა და პროგრამის გავლენისა და შედეგის შესაფასებლად. კურსი მოიცავს შეფასების სხვადასხვა მეთოდებს. ამავე დროს, თქვენ გაეცნობით თითოეული მიდგომის ძლიერ და სუსტ მხარეებს და შეისწავლით თითოეული მეთოდის პრაქტიკული გამოყენების უპირატესობებს.
- ნოდარ ტანგიაშვილი: თამარ ქარაია